Glatt överraskad!

Åkte helt random till Karita igår för att överraska Alexander lite, så jag pussade lite på honom igår och umgicks med syster med bihang. Idag skulle jag bada i deras badkar (Måste ta chansen då man har ett tillgängligt badkar) Såg vågen bredvid toaletten och övervägde att ställa mig på den, hade en gissning på att väga mellan 65-67 kilo, då jag inte vägt mig på EVIGHETER för att slippa bli mer deprimerad än vad jag varit. Jag står spänt och väntar på siffrorna och det står 59,5 KILO! Fatta vad glad jag blev! Jag är inte ens över den gränsen jag hade satt förut :) Just nu känns det som om att jag är en helt ny människa och det är helt sjukt. Glad är jag iaf. Glatt överraskad :)

Har iaf letat upp mammas snygga jeans jacka i helgen också, dock var det en ful fläck på den som oroade mig, men nu är den tvättat med vanisch och det ser just nu väldigt lovande ut! Den är så himla snygg, då jag extra mycket gillar uttvättad jeans så den är jätte ljus :) Precis som den jackan! UNDERBAR! Ni kan få en bild på den imorgon då den är torr :)

Nu blev det ett jobbigt inlägg med bara text men det får ni stå ut med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0