Pain på mig.

Det gör ont bakom mitt öra och neråt mot nacken, Skitömt och lite svullet, varför? Aja, huvudet ramlar väl av, lika bra det så slipper jag oroa mig över allting.

Tog det lugnt ett tag som jag sa och sen lagade jag mat till Nöffrar och Karita (Min älskade köttfärssås) Och sen följde jag med dom ner till brors jobb och retade dom medans dom mekade med bilen. Tyckte att jag var väldigt effektiv.

Karita fick sin sena födelsedagspresent av Pappa, lagomt avundsjuk blev jag då han samlat på hela serien med mat från hela världen som varit med expressen ett tag. Jag hade velat haft dessert boken och julboken såklart! Men men, får beställa hem egna helt enkelt.



Nu blir det bara att lata sig, försöka slippa ångest känslan och bara vara. Det skulle jag behöva i flera månader.

Kommentarer
Postat av: JuliaD

tack från mej med :D

2009-04-03 @ 22:20:22
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0