Älskade underbara lilla barn

Du är absolut min största ögonsten, och jag tänker alltid på dig då jag hör den här låten, just för att jag vill alltid finnas där för dig, när allt känns förjävligt vill jag vara där och torka dina tårar, när du behöver vill jag ge råd och när ingen vet att du behöver ska jag berömma dig för precis hur underbar och bra du är, precis som du är.



And if you ask me too
Lina's gonna buy you a mockingbird
I'mma give you the world
I'mma buy a diamond ring for you
I'mma sing for you
I'll do anything for you to see you smile
And if that mockingbird don't sing and that ring don't shine
I'mma break that birdies neck
I'll go back to the jeweler who sold it to ya
He'll give me every carat don't fuck with me (haha)


Kommentarer
Postat av: Katrine

Moit älskar dig med sa hon

2009-08-06 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0