Jag måste bara få säga en sak

                           En av de töntigaste sakerna jag vet är det här tecknet
Jag förstår verkligen inte på folk som ska klottra sånthär, eller ens klippa en frisyr såhär (Det var därför jag började skriva) För vad är det som är det roliga? Vad är det coola med att rita det här tecknet? Visst det betydde inte onda saker från början och det använder alla som försvar då man ifrågasätter dem, MEN NU betyder det faktiskt bara ondska, om du ser det här tecknet så tänker du väl knappast på solen eller vafan det var det betydde. Utan du tänker ju på hitler. Så är det så coolt att klottra detta på en skolvägg? Är det så jävla coolt att miljarder människor dog på grund av denna man? Är det häftigt? Om du tycker det är de, så ber jag dig söka hjälp för då finns det stor risk att du är precis som honom, bara gjort utav hat.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: finns på bikbok :)!

2009-08-18 @ 13:55:25
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: karolina

håller med dig 100%, vafan alltså.. fast i ställen som jag bor, alltså polen.. så ser man det ingenstans eftersom polen var så påverkad av nazin.. och man skulle inte överleva en DAG här om man skulle gå på stan med sånt på sig. Fattar inte varför människor skulle måsta provocera med sådant?? är det inte liksom.. lite äckligt?? håller med dig så mycket.

2009-08-18 @ 16:48:18
URL: http://karolinaness.blogg.se/
Postat av: Jenny

Där skrev du verkligen något bra...

2009-08-18 @ 18:47:51
URL: http://jennyvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0