Jag vill också vara modig, jag vill också kunna klara mig själv

Jag läser tusen bloggar och just nu handlar alla om det nya livet i Stockholm, London, Örebro, Piteå, alla har nya liv. Själv sitter man här med samma gamla och undrar om det någonsin kommer bli någonting av en? Jag är så jävla rädd att fastna, att det aldrig kommer hända nåt, att jag kommer sitta här dag ut och dag in hela livet. Nu vill jag verkligen göra nåt, ångrar så sjukt mycket att jag inte sökt någon skola eller nåt, för tro det eller ej men jag är redo att dra härifrån, eller redo och redo, jag skulle tycka att det var roligt att utvecklas och stå ut bara för det, jag behöver det så sjukt mkt, jag behöver få lite stake i mig och JÄÄÄVLAR vad det där kunde misstolkas! HAHA Men ni fattar, lite mod vore bra att ha. Nu må jag ju vänta ett helt år för att kunna gå i skola och då känns det bara konstigt, vad ska jag göra tills dess då?

jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här


Kommentarer
Postat av: emelie

du kan ju söka till våren om det du vill plugga till finns att söka på våren då vill säga ;D

2009-08-30 @ 03:03:12
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Katrine

Nähä bara ett halvår, de flesta utbildningar har intag varje termin

2009-08-30 @ 06:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0