Jo men just, skämma ut Karolina dagen

Det började med då jag skulle åka tåg då jag kollar snällt på den söte konduktören och säger att jag ska till Pilis, där jag alltså redan var. Så jävla typiskt mig, och inte märker jag det heller, men som tur var förstod han att jag skulle till staden. Sen när vi väl klev av tåget vette tusan vad jag tänkte på så jag gick in i en stackars tant, tanten skrattade och var glad :) det allra sista var då jag skulle hålla upp en galge mot mig för att kolla in en sjal och galgen GÅR AV, jag fattade inte riktigt vad det var med mig idag, aja, shit happens tydligen :) Var en trevlig dag på stan med Carro!

Kommentarer
Postat av: perniila

Det där med att säga att du ska till Pilis känner vi igen:D

2009-08-26 @ 17:28:27
Postat av: Jenniiie

aaaw sötnöt! <3

2009-08-27 @ 00:18:17
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0