Ni är allt bra roliga :)

Haha, har blivit attackerad av två främmande människor idag, en tjej som tyckte jag var en tönt och en annan som tyckte jag var ful och frågan är vad de tjänar på att säga detta? Jag förstår verkligen inte varför man ska vara elaka? och varför ens orka bry sig, det är så jävla komiskt, aja, jag gjorde en sån där fokus på bilddagboken bara för att jag fått den gratis, och då ska en massa människor hoppa på en och säga elaka saker när dom inte ens vet vem man är, jag skulle bara så himla gärna vilja gå in och gräva i deras huvud så jag kan förstå varför man gör så. Aja, ingen större skada skedd, tyckte bara dom var patetiska :) Men jag vill så jävla gärna veta hur de tänker, mår de bra av att säga elaka saker? Eller mår då så jäääääävla dåligt så dom måste för att hålla sig på benen? Ja jag vet inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0