Det är otroligt vad man hinner utan dator

Det känns så mycket bättre nu, jag gör saker på dagarna, jag läser, promenerar, städar, jag har börjat skriva dagbok, idag fick jag till och med vara med Moa alldeles själv en stund :) Hon är så himla underbar! Idag har jag sökt lite jobb, huffa. Men det jag ville komma fram till var att det är så skönt att gå och lägga sig och veta att man gjort mer än att vakna! visst, det kanske inte är så mkt jag gör, men förut vaknade jag, satte på datorn, och satt där tills jag gick och lade mig, så för mig är det andra mycket :)


Kommentarer
Postat av: karita

Du kan ju låna dexterboken av mig sen =)

2009-12-17 @ 21:12:42
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0