Lär er att vara tacksamma

nu tycker jag att ALLA gör en lista över saker de är tacksamma över, på minst tio saker för jag tror alldeles för många har glömt vad de är tacksamma över och då blir det helt fel i magen!

  • Jag är tacksam över att min mamma ska baka mjuk pepparkaka åt mig imorgon
  • Jag är tacksam över att Katrine ska fixa en jul till oss i år
  • Jag är tacksam över att jag får 3000 fast jag inte har nåt liv
  • Jag är tacksam att det jag har i ansiktet inte är över hela kroppen
  • Jag är tacksam över att jag får ha Smulan åtminstonde över jul
  • Jag är tacksam att jag får fira jul med folk jag tycker om, och andra.. Haha
  • Jag är tacksam över att mitt rum luktar kanel
  • Jag är supertacksam över min underbara familj och mina vänner
  • Jag är tacksam över den lilla snön som finns där ute
  • Mest tacksam är jag för att jag vet hur man är glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0