Avklarat och gjort

Nu är den muntliga redovisningen i historian klar, FYFAN vad nervös jag va, babbla skitfort och hela jag skaka. Skärpning Karolina, vad är egentligen det farliga? Aja, jag överlevde det iaf. Nu har jag bara 26431742 läxor kvar att må dåligt över. Fan för läxor, det är väl nog med att vara på skolan för fan. Jag vill vara fri då jag kommer hem.
Imorgon blir det iaf att stanna kvar på skolan och sy lite påsar och i och med det så är jag helt ledig på Fredag, FAN VAD SKÖNT! Jag behöver verkligen ett lov nu, fast egentligen vet jag inte om det skulle göra saken bättre. Jag är så jävla skolless så det är inte sant, jag törs till och med säga att jag ALDRIG varit såhär skolless. Vad är anledningen?

Päronpuré

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var duktig på redovisningen

2009-02-16 @ 17:54:07
Postat av: Carroparo

glömde namnet

2009-02-16 @ 17:55:11
URL: http://carroparo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0