Ingen förstår...

.. hur dåligt jag mår när jag åker buss ibland. idag ville jag seriöst kräkas men försökte hålla det inne så gott det gick och gick gjorde det, men mådde man prima? Nej. då jag klev av bussen var jag lyckligare än på länge, frisk luft och lite rapar gjorde så jag mådde lite bättre.

har lånat två böcker idag och hade tänkt börja läsa, har ju länge velat börja läsa för skojs skull men har inte hittat någon riktig fjollbok som jag vill ha, och helst ska det vara rosa då är det ju såklart bäst! Men det slutade med att jag gick ifrån biblioteket med en orange och en grön bok! Så kan det gå.

Nu hade jag tänkt att försöka städa, trivs så jävla dåligt på mitt rum just nu så jag MÅSTE göra något åt det dock vet jag att det inte går då rummet är omöjligt att möblera men något måste jag väl lyckas med, iaf få bort allt äckligt damm som jagar mig där inne. jag förstår inte riktigt vad dammet vill mig faktiskt.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Carroparo

blä för bussarna.

2009-02-23 @ 16:01:35
URL: http://carroparo.bloggagratis.se
Postat av: äm, svar

Tjejkväll låter kanon! SPIKAT

2009-02-23 @ 18:41:28
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0