Nu är det såhär.

Att min andra blogg inte går att logga in på längre? Fråga mig inte varför men det är bara den som inte funkar? weird as hell.
Så nu ska jag skriva i denna och det är ju lite bra för jag gillar namnet mer, men vad tusan, alla gamla inlägg vill jag ju ha kvar!

Aja jag får vara glad åt mindre :)

Mådde bajs äckel illa på bussen på väg hem så jag ville ruttna och spy, men direkt då jag klev av så var allt underbart igen, lite känslig för åksjuka då man sovit 2 timmar på natten kanske? Jag är nog det iaf.

Men nu ska jag göra fika (säg inget till Katrine) och mysa framför vänner boxen <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

min header funkar inte..

2009-01-07 @ 18:27:17
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din kupp med att skicka fikabröd funkade inte haha ;) jag är ståndaktig men på lördag ska jag mumsa så tackelitack

2009-01-08 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0