Someone special

Idag har jag inte gjort någonting vettigt, vaknade med samma inställning som vanligt den senaste tiden. Gjorde seriöst INGENTING på skolan, borde inte ens åkt dit. Det värsta är att jag egentligen skiter i vilket. Jag skiter i om jag kliver upp eller inte, som om jag verkligen har gett upp.

Jag har iaf shoppat idag, igen. Det händer också alldeles för ofta nu, kanske hör ihop på nåt sätt? För att muntra upp mig så köper jag nåt? Köpte iaf en rosa sjal, strumpor, ett linne, bh och nagellacksskit.
Jag provade även 7 bhar. Ingen passade, så jag tog en ful jävel som jag vet passa. Glad?


Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2009-01-28 @ 21:41:22
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0