Trött och korkad

Fan vad trött jag är, och nu somnade jag ju såklart och det betyder att jag inte kommer kunna sova inatt, IGEN! Om det händer så tar jag iaf sovmorgon imorgon för då är det ingen mening att kliva upp och vara elak, för det har jag varit idag och stackars Caroline och Frugan har stått ut med mig. For hem tidigt bara för grinigheten.

Och korkad är jag för att Becca och Moas header har ju försvunnit bara för jag började använda den här bloggen, och jag tänkte väl inte så mycket och tog bort alla bilderna som var här. Men då pajjar jag ju deras designer, men så fort ni ser och är online på msn så ska jag hjälpa er : ) LOVAR Annars så är det bara att ladda upp bilden som dom beskriver här: Men om ni inte faaattar så hjälper jag : )             http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html


Nu mår jag såklart dåligt också (för dom som känner mig vet att jag mår dåligt då jag sover på dagen) Så nu ska jag gå och kräkas och grina och sen ska jag fortsätta att kolla på vänner. Jag känner mig såå gulligt tjejig av att kolla på det programmet höhö, sjukt!

FÖRRESTEN, måste jag gratta Karina som klarade uppskrivningen idag! GRATTIIIS FAVVO SVÄGERSKA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0