Har tagit på mig en riktig förkylning

Nyser stup i kvarten och är täppt och rinnig samtidigt, luktsinne och smaksinne är också spårlöst försvunnet och jag känner mig så himla hjälplös då, såklart skulle det ju hända då vi handlade idag och har massor av gott att äta hemma! Svider i ögonen gör det också! Om jag får smaken tillbaka så ska jag sätta mig och äta popcorn med aromat på och kolla på A cinderella story som går på trean ikväll :) Samtidigt ska jag sitta och drömma om min dator <3 Är också jävligt sugen på att åka in till staden imorgon och köpa mig ett par svarta jeans, jag måste ha dom, vet dock inte om dom kommit in på H&M än. Dom lila är jävligt tuffa också, men jag behöver faktiskt nåt neutralt i min garderob, jag har inte mycket svart där inte, ett par haremsbyxor och ett par tights, sen är det bara trosor och strumpor. Jag är duktig på att köpa färgade kläder, det tycker jag är bra! Det blir så tragiskt där i byrån annars. Men nu blir det ett par svarta jeans, för det kommer bli najs att matcha till mina Monki kläder som Karita TVINGADE på mig. FYFYFYFY. Tur jag har presentkort till jeansen!


Kommentarer
Postat av: karita

Haha jag hade ju inte ens gått dit om inte du tvingat dit mig =P

2009-07-28 @ 21:10:43
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Snygga jeans :D

2009-07-28 @ 23:49:39
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0