När jag blir kändis, faan

  • Då ska jag visa rumpan precis hur mycket jag vill, en olycka är en olycka inte är det väl mitt fel om paparazzin står i farstun och väntar på min röv!
  • Jag ska också klä mig i precis vilka kläder jag vill, för det viktigaste är väl att jag gillar dom och att jag tycker dom i fin? Inte jävla äckel klick tidningen som ska bry sig så jävla mycket
  • Då ska jag gäspa, fisa, göra mina behov bli sjuk och hångla som vilken annan människa som helst, för jag har faktiskt sett bild på att kändisar kan gäspa! I alla fall Reese Witherspoon (Som min syster vill lebba med dessutom)
  • När jag blir känd, då ska jag vara precis den jag är och ingen annan, skulle ju bli så tomt utan mig. Man kan ju alltid låtsas att någon bryr sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0