Nu ska jag nog ta och knyta mig

Och hoppas på att Herr N ringer, jag somnar ju ändå aldrig, men vid datorn är det så jävla dött :O Är lite irriterad för mina naglar känns jättekonstiga? Jag vet inte ens hur jag ska förklara det, weird, kanske man ska leta reda på en nagelsax i det här hemmet? Klippa av skiten, sen ska jag måla dom i tusen olika färger, för det är coolt! Och jag är cool, och jag vet att ni älskade mig coola videoinlägg, har ni tur får ni ett till imorgon! En sak är säker, jag ska ha en sån här dator, även fast den inte är i en cool färg så är den mycket najs! Får köpa en färgglad dataväska till den istället, så Katrine och Erik vet vad ni ska göra då ni kommer hem, visa mig vilken dator det är och vart jag kan köpa den på bästa sätt. BRA VA! Dock måste jag ha en riktig mus till, jag pallar inte riktigt touchpadsskit eller vad det heter. Jobbit tycker ja. Och nu snackar jag tydligen i nattmössan. Hoppas iaf det uppehållet som är nu håller i sig, för annars är det inge kul att gå ut med hunden kan jag säga, hon har inte direkt fått långa promenader de här regndagarna. Men det ville hon ju inte heller, för det sa hon ju. Sån tur att kamphunden och jag är överens, och ja jag måste säga att det är en kamphund för det är lite coolt att en sån älskar mig, Nu har jag babblat random tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0