Det händer bara inte Karolina

  1. Jag börjar skära mig i armarna och ser ut som en panda i ansiktet och bara lyssnar på HEJ JAG VET ATT JAG KAN SKRIKA SÅ DET GÖR ONT I HALSEN musik.
  2. Jag börjar dricka varje helg och visar pattarna för alla, för jag är ju så jävla cool så det inte är sant, HALLÅ? Jag är ju the one and only, det var ju jag som kom på färgen rosa!
  3. Jag börjar röka och hänger varje dag på apberget och dricker öl med mina fjortis kompisar, LOL liksom! Why would that happen to me?
  4. HAHAHAHAHA, att jag är lika cool som alla små bloggtjejer som ens gör såna här listor. Jag kommer aldrig bli som dom :( SADFACE


Kommentarer
Postat av: Blodin Nilla

Bara lägga ner din blogg karriär, you know I made you!

2009-06-25 @ 21:42:39
Postat av: rebeccalarsson

Jadu Lina, jag vet inte riktigt hur jag fick denna underbara grabb :') Det sa bara pang, typ. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara.. Men jag älskar honom av hela mitt hjärta i alla fall, och jag kommer aldrig att lämna honom!

2009-06-25 @ 22:14:58
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :) Hur är det med dig annars då?

Hade du kul utomlands? :)

2009-06-25 @ 22:33:13
Postat av: Alexander

Det är det som gör dig BÄST ingen tjej kan mäta sig med dig :D <3

2009-06-26 @ 03:42:26
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-26 @ 09:15:12
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

va kul, jag har lagt till dig nu=)

2009-06-26 @ 09:53:43
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0