HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Därför söker vi nu Dig som har en enorm vilja att göra karriär och tjäna pengar! Du är driven, positiv och målinriktad. Kanske är du helt ny inom försäljning, kanske har du mer erfarenhet. Det viktiga är att du verkligen vill lyckas!

Vi söker dig som är noggrann, observant, van att arbeta självständigt under eget ansvar och behärskar Internet. Har du körkort och tillgång till egen bil är det en fördel.

Bör vara stresstålig -glad -driftig och framåt




HAHA!           Det är kört för mig.


Kommentarer
Postat av: emelie

vad är det för jobb?

2009-06-30 @ 16:57:46
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: karita

Men snälla Lina det är väl självklart dom skriver sådär, du ska inte ta åt dig allt av den där texten, jag har ju fått jobb när det stått sådär, och jag är ju knappast till exempel stresstålig, se bara hur jag var med packningen till tunisien, hehe!

2009-07-01 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0