Kanske inte behöver övedriva!

Jag såg nu att jag kanske inte hade så lite pengar som jag trodde, 5000 på sparkontot och tusen ska mamma föra över till mig (för jag gav henne mina kontanter) Och sen har jag 600 i plånboken! Men då ska 380 Till Karina också för bensinen, men jag har tillräckligt med pengar för att unna mig dessa tre böcker! Som jag dessutom antagligen har mycket nytta av. Hoppas jag! Och sen ska jag tvinga fadern min köpa parfymen jag vill ha som present, då han får en riktig lön förstås, kan ju inte ruinera farsgubben! Då räcker slantarna gott och väl en kvart till.


 



Tur att jag faktiskt är bra på att spara trot eller ej, Iaf slantar som är lite större, Jag är ju så störd så jag kan bara föra in jämna pengar på sparkontot? en slags besatthet jag har, ungefär som att Karita måste ta allting i ordning ;) Men det är ganska bra, för då för jag över en tusing fast jag inte vill spara så mycket, men jag gör det för det måste vara en jämn summa, dessutom en STOR jämn summa, 1000 och 500 funkar enbart! Varför? Ingen vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0