Om jag dör, så vet ni detta

1. Hur gammal är du om fem år? 24 typ
2. Vem var den sista du träffade? Mamma, Moa, Katrine
3. Hur lång är du? 160 om jag får bestämma
4. Vilken var den senaste film du sett? Amercian pie 2
5. Vem ringde du senast? Karita
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? mm :) Nu ska jag sova - Till Alex
7. Vad är dagens planer? RESA
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms oftast
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? inget dera
10. När såg du senast din mamma? En stund sen
11. Vilken ögonfärg har du? Brooown eyes, pretty pretty big broown eeyes
12. När vaknade du idag? För tidigt
13. Har du någon gång hittat en katt? Ööööh, har jag säkert
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Arbetsförmedlingen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I underbara Pilgrimstad
17. Vad skrämde dig som barn? Vad vet jag? INGET
18. Vem fick dig att skratta senast? I have no idea
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det är man aldrig
20. Har du stationär eller bärbar dator? Ingen, våran är död
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på humör
22. Hur många kuddar har du i sängen? träää
23. Hur många landskap har du bott i? JÄMTLAND JÄMTLAND JÄMT OCH STÄNDUT!
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  The only and first time
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror väl på när
26. Är du social? Om jag vill
27. Vilken är din favoritglass? Efter humör, men ofta sandwich
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vara lycklig och köpa en systemkamera och dator och sedan spara
29. Tycker du om kinamat? Jadå
30. Tycker du om kaffe? Aldrig i livet
31. Vad dricker du till frukost? Vem vet
32. Sover du på någon särskild sida? På magen, med ett ben upp och ett ner och samma med armarna
33. Kan du spela poker? Näääää, typ inte
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av min mammut
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag vet en
37. Vill du ha barn? Såklart, men inte klämma ut dom
38. Kan du några andra språk än svenska? blä
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ne
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping
42. Äger du dyra smycken? Näae
43. Har du någon gång testat narkotika? Varför skulle jag
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Makaronpudding med världens bästa köttfärssås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmmmm
46. Välj ett ärr på din kropp? Hmmm, på min läpp. Jag gick in i en stol 
47. Vad har du för ringsignal? Flipsyde - Angel
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mja tror de
49. Flirtar du mycket? Om jag vill
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hmmmm, hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Aldrig
52. Har du fått fortkörningsböter? Haha
53. Vilken var den senaste bok du läste? Uppdraget
54. Läser du dagstidningen? Jag vill inte veta om alla hemskheter
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ikväll så
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Riiiixxx
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Karolina Jonsson
59. När var du i kyrkan senast? Hmm, när jag döptes?
60. Vilka personer utmanar du? Everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0