Stekar knatte knutte den grå

Funderar på att antningen städa eller att baka! Funderar också på att byta tillbaka rum, inte för att jag inte gillar det jag har nu utan bara för att det är så mörkt där inne, och på det andra är det superljust! Har iaf ställt in min fina nya spegelbyrå på gammelrummet, sen får vi se vart det bär av, funderar på att ha det andra som walk in closet ;) HÖHÖ.. För då blir det inte lika lätt stökigt i det jag använder :P FIFFIGT ELIN. Ne men vi får se.

Jag hatar det mesta och ogillar de flesta. Så känn er oerhört opopulära! För det förtjänar ni.





Fast den Tunisiska knatte knutte gillar jag mycket.

Kommentarer
Postat av: caaz

stekar katten =D

2009-06-25 @ 14:41:20
URL: http://cassandraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0