Det går sakta sakta framåt

Rummet kommer aldrig bli klart i den här takten, men så blir det då man måste vara beroende av andra då det gäller allting, JAG HATAR DEET. Spegeln kommer jag ju aldrig få.......sen ska jag låna Alex tv, och han har inte så mkt tid att hämta den i ångsta, borras hål i fönstret måste bror göra och visste du inte det så får du veta det nu! Det är för parabolkabelgrunken. Må ha hjälp att ta ut soffan också, och ha nånstans att he allting. Bara massa tjorv!

Aja, snart kommer Karita med min nya lampa iaf :) den är fiin! en vas med ljusslinga i! Och så hittade jag ett stort virkat överkast i garderoben och det kommer sig väl till pass tycker jag :)

ADIOS

Kommentarer
Postat av: CE LIA - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

Svar: Tack. Desamma ;D

2009-03-03 @ 17:02:38
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

sugen att bedöma min sång? idol 2009?

- find everything by me in my blog :>

2009-03-03 @ 17:35:56
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0