I will touch the sky, you know

Besöksrekord idag :) Tack för det!

Trött som få, men vägrar gå och lägga mig. Har varit en lite elak människa idag med, tror jag ska bestämma mig för att vara snäll imorgon. Men det spelar väl ingen roll. KOMMER ÄNDÅ VARA ENSAM. Som jämt annars. Tummen upp!

Och jag tror jag gått upp 30 kilo under lovet också! Det är ju bra, jag är den sista som svälter ihjäl på en öde ö ;)

Näe, men jag ska ge upp för dagen, jag skriver ändå bara ner massa skit, som jämt, alltid, och ofta!

GODNATT! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Bestäm dig för att börja om dagen och gör det med ett leende!:) ha ha nu låter jag som en life coach eller något, men dagen kan ju bara bli bättre!:)

2009-03-06 @ 11:51:50
URL: http://sandrasengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0