Jag ramlar dåliga gatan fram

Vaken, ätit frukost, borstat tänderna. Kan inte duscha. Det är för kallt vatten. Hmm...
Drömde konstigt inatt, dom tvinga mig att döda kattungar genom att mata dom med tejp? Iaf så vaknade dom igen efter att ha legat livlös ett tag och så glad som jag var då har jag aldrig varit. Sen tog jag med mig kattungarna vart jag än gick. Usch.

Krisbehov att att skaffa en extern hårddisk. Men vet jag vad som är vettigt kanske? Nee, och finns några i östersund eller? nee inte det heller. Varenda jag tyckt varit vettig finns inte. Värdelöst.
Den som köper en åt mig får en prick i himlen? NÅGON?

Kommentarer
Postat av: missbui ♥

sv: naaw thx, :* hur är det då?

2009-03-06 @ 15:31:36
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0