Karolina tycker så mycket



Att bli kallad Karro
Jag ogillar det mycket starkt och jag tycker jag är så långt ifrån en Karro som man kan bli! Jag är antningen en Karolina eller en Lina, eller nåt annat gulligt men jag är INGEN KARRO!

Lastbilar som dessutom kör för fort
Det kan förstöra hela min dag, jag blir så ilsken när dom åker förbi och man nästan följer med för att det går så fort, ska man inte kunna gå på trottoarerna nu för tiden eller?

Ciggaretter

Det är också något som jag kan bli rasande av, speciellt då rökarna inte har någon respekt över huvud taget och röker överallt, det finns faktiskt dom som inte vill dö i förtid. Jag skulle jämföra det med att jag går omkring med kulspruta på stan och skjuter alla! För det är så det känns då jag känner den där äckliga röklukten.

Loppisar
Det är så roligt att gå in på en loppis och fynda! Man får massor av inspiration och man kan hitta riktigt fynd till en billig peng OCH så är det bra för miljön att handla gamla saker istället för nya, tänk på det ;)

Glad i magen musik

Sånt man bara vill hoppa och skutta utav spelar ingen roll om låten är ny eller gammal! Man bara älskar den och då man hör den kan inget förstöra denna ljuvliga stund.

Familjemiddagar
Jag älskar det, just för att jag har världens bästa familj och vi har det alltid så himla trevligt då vi har familjemiddag, fatta vad underbart det ska bli att åka utomlands med familjen :)






Kommentarer
Postat av: Andréa

Vad kul, jag håller med om alla grejerna :D Fast det där med "Karro" vet jag ju inget om :) Men rökning är något jag verkligen stör mig på... kan inte ens förstå hur någon kan vilja ta en sån giftpinne i sin mun. Och second hand-kläder brukar jag också köpa, fast på Tradera :) Och min familj är bäst!

2009-05-05 @ 15:11:35
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: karolina

alla kalalr mig karro också, och jag har väl inte så jätte mycket emot det. Bara ibland när man inbillar sig att folk inte orkar säga hela namnet, så dom säger bara "karro" istället. haha :)

2009-05-09 @ 15:05:19
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0