Fy fan, folk är ju inte riktigt kloka

Ska man inte kunna gå på stan utan mask bara för att man har munsår? Efter en liten liten stund upptäckte jag var jobbigt det blev och jag fick tvinga Karita att handla det jag skulle ha. Folk glodde som om att jag var en utomjording och jag är fan besviken! Så jävla farligt är det inte så ni måste glo sådär, som om att jag inte redan mår tillräckligt dåligt utav det. PISS PÅ ER MÄNNISKOR! PISSS!

Så ful som jag är så tvingade ändå Joel och Sillen upp mig och Karita på lunch, där satt jag i min "bandana" och såg ut som en rånare/cowboy, bara för att inte visa mig. Lite mobbing rikare blev jag men det var fan värt det. :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

"Lite mobbing rikare blev jag men det var fan värt de"

nu fatta jag inte`?:P

2009-11-28 @ 10:24:32
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Anna

Löjligt att folk ska hålla på så..

2009-11-28 @ 19:22:23
Postat av: Maj

Du kanske ska jobba på din självkänsla? Du är väldigt fin och har ett underbart fint hår. Och vem/vilka har inte fått munsår?



Sedan är det väl alltid kul att få lite ögon på sig, haha ! Du får gå och se ut som att du är stolt över dig själv. Då kommer folk irritera sig på, att du ser stolt ut, och det är bara för de är avundsjuka, för att de inte kan känna samma känsla som dig.



eller jag vet, egentligen inte vad som är problemet hos dig, varför du inte riktigt mår bra. Men jag hoppas att du tar dig ut ur det iaf!

2009-11-28 @ 22:54:01
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0