Jag måste växa upp och bli stor

Jag har hittat en utbildning jag vill gå som bara är 30 veckor, perfekt, arbetsförmedlingen betalar allt om jag får gå den och får en resa hem varje månad, frågan är ju bara om jag skulle klara mig själv i Stockholm?
Utbildningen är butik och handel och det kan jag tänka mig blir riktigt roligt då man är klar, att jobba i en butik har jag ju alltid velat. Valde bara lite fel till gymnasiet, valde ju efter skola, hehe.
En till bra sak är ju att pappa åker till Stockholm ibland så då kan jag ju åka med honom hem nån gång kanske :)
När jag gjorde ett sånt där intresse test så kom dessutom Köpa, sälja, marknadsföra som tvåa på listan. Så det skulle ju passa mig med att jobba som säljare i butik eller varuhus.

Så nu tycker jag att ni ska puscha på mig, såklart att lilla hjälplösa Lina inte skulle virra bort sig i Stockholm, eller?

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Wiiii!! det blir kanon, då kan jag komma och hälsa på dig :D :D go for it lina! Go for it!

2009-11-24 @ 00:09:31
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Frallan

du kommer att ta den stora staden med storm!!

2009-11-24 @ 16:01:23
Postat av: Emelie

Gör det! Just do it, du klarar det :)

2009-11-24 @ 16:55:49
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Saaara

Snutt, du räknades inte ens till dom där! haha;)

Dom jag tänkte på skrev upp bilar, iphones och allt möjligt jävligt dyrt!



Du har ju jul andan! mycke julanda!

2009-11-24 @ 17:31:47
Postat av: Jenny

tack så mycket!

2009-11-24 @ 20:21:46
URL: http://satsuki.blogg.se/
Postat av: Maj

DU ÅKER FAN NER!



Du har allt serverad och betalt. Det verkar som att du behöver ett stort miljöombyte och få in någonting nytt i ditt liv, så du inte snöar in dig på dig det negativa.



Du kommer inte vara borta förevigt, bara en månad? Du lär dig saker, inom det du tycker om. Du kommer fy ny erfarenhet och träffa nya människor. Lära dig nytt om en ny stad. Få känna dig mer ansvarsfull och vuxen. Och du kan ta en paus ifrån ditt liv här uppe.



Tycker verkligen att du ska satsa på detta. SÅKLART du kommer klara av det här. Du är mogen, ansvarsfull och kan mycket saker, bara du som tvivlar, INGEN ANNAN!



GO GO GO! :D

2009-11-24 @ 22:00:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det kommer säkert gå bra :)

2009-11-24 @ 23:50:45
URL: http://redsam.blogg.se/
Postat av: Maj

Aha, men såklart du ska åka! :)



Du behöver nog det, skulle själv också behöva det!

2009-11-25 @ 08:18:07
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: jenny

Du, det tror jag verkligen inte. Åk dit något före och kolla in platserna då? Du kommer tycka att det är spännande tror jag, när du väl är på plats. :) Det svåra är att just komma iväg. Du kommer utvecklas som person och säkert bli stolt över att du klarat av det!

Om du nu kommer in vill säga... :p håller tummarna!

2009-11-26 @ 10:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0