Jag tror jag har ett litet problem

Det handlar om julskivor, och nej jag vill inte bränna dom själv för det är inte samma sak!
Jag visade ju för ett tag sen denna skivan som kostar 159:-



Men nu hittade jag den här skivan med typ samma låtar MEN även Fairytale of new york som är min favorit julsång! Men jag ville ju ha bonus dvdn med brasan på skivan över. Plus att den här kostar 99:- och hade ett finare frodral ;)



Och då har jag hittat den här skivan också som jag tror kan vara riktigt mysig till kvällen då man bara myser och den kostar 79:- och där får man med en brasa! WEEHOO! (egentligen hade jag inget problem utan ville skriva om julskivor) Alltså får jag två skivor till samma pris som den första (ungefär)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den mittersta skivan har jag. Den är jättebra.

2009-10-21 @ 20:24:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0