Jävlar vad snygg Moas blogg blev







(Klicka på bilden för att komma till bloggen
)


För 100 kronor så gör jag en bloggdesign helt skapad för dig.
Ovanför är några designer som jag gjort och jag gör även alltid min egen design.
För att beställa en design behöver du tänka på vilka färger och bilder du vill ha, och vad du vill ha för upplägg.
Har du inga ideér själv så kan jag försöka göra en design och jag ändrar tills du är nöjd.

För att beställa behöver du bara kommentera i bloggen och säga att du vill ha en design och sedan kontaktar jag dig och ger dig min msn så vi kan prata om designen.

Betalar gör man via internetbank och man får designen efter betalningen kommit in. Men jag gör designen innan och visar dig den så du vet vad du betalar för såklart.

Hoppas ni är intresserade!


Kommentarer
Postat av: Moan

Men SHIT vilken gör-höjning! Haha, jahopp, bara å pröjsa då :P Puss och tack, är supernöjd!

2009-10-01 @ 14:32:37
URL: http://lillamoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0