Notting Hill - Trean

Jag är sjukt seg och uttråkad, väntar på att få kolla på Notting hill på trean, fjoll fjoll! Då ska jag svulla, dock har jag slut på äppelljus så jag är riktigt sadface, det är typ det goaste jag vet, äppelljusen från ikea luktar ljuvligt!

Jag har fullständigt slut på inspiration till allt, en sak vet jag och det är att jag ska läsa självkänsla nu igen för att anteckna samtidigt! Sen ska jag äga på att vara jag. Fast det gör jag ju typ redan men jag menar att jag kan ju göra det ännu bättre om jag gillar mig själv och inser hur verkligheten är så man inte lever i sin bubbla med offerkoftan på, men den tycker jag att jag blivit mycket duktig på att låta bli att ta på mig! (inavel)

Nu vart det bara dravvel, I ALLA FALL, så såg jag på Män som hatar kvinnor inatt, JÄVLAR vilken film, jag blev så imponerad! Det är nog min favoritfilm nu, i alla fall i den genren (Som om jag sett någon annan) hahaha.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0