Har haft en skit jävla äckel dag

Är så jävla less på att vara i köket så det är inte sant, det enda man får höra är hur värdelösa vi är, man ser verkligen hur dom står och snackar skit om oss. Men det är inte så jävla lätt då man inte har en fucking jävla aning om vad som ska göras eller hur det ska göras. Vi har aldrig varit i ett kök förut, idioter. Finns även jävla latoxar som mer slöar ner arbetet än att göra någon nytta, visst, jag är inte bäst men jag torkar inte spisarna 10 gånger bara för att det ska se ut som att jag gör något. Jag vill inte jobba i ett kök, jag vill jobba i ett café, tyvärr så måste jag gå igenom den här skiten för att få en större chans för det. Skulle hellre dö än att gå på skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0