I crossed all the lines and I broke all the rules

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävla och helvete
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? imorgon klockan 7
Hur många resväskor äger du? 1 sliiimegröön
Använder du flip-flops? Icke, gör ju ont
Var köper du dina matvaror ifrån? Närmast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag gillar att vara med på bild
Vilken var den senaste filmen du såg? Den bästa sommaren!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En systemkamera flytta hemifrån!
Har någon någonsin kallat dig lat? Absolut
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Icke
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen aning
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Tror jag inte
När var senast någon stötte på dig? När jag grillade med Markus, Niklas, Tobias och Simon
Vad åt du till middag senast? Potatismos och köttbullar
Använder du huvtröjor? Händer väl
Kan du vissla? Lite si sådär
Vem var den senaste som ringde dig? Olle
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Hiho den där snurrsaken med gungor på!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tror jag
Vilket riktnummer befinner du dig i? 063
Tittade du på tecknat när du var liten? Men ja
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Domus?
Hur många syskon har du? Tre
Är du blyg inför det motsatta könet? Mja om det ska vara naket så
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingeen
Äger du några band t-shirts? Har tappat bort dom :(
När flög du senast? Hem till sverige förra sommaren
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Jag har inget köksbord
Läser du för skojs skull? Näe
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Min egen och andras när jag vill!
Har du gråtit offentligt? Ja
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop ♥
Försöker du alltid lära dig nya saker? Näe, jag är efterbliven
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? äsch, den som är mest sugen börjar!
Kan du kasta macka? Ibland
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Sällskap
Vem var din favoritlärare och varför? Conny för att han var bäst, nu är det Hasse :)
Har du dejtat någon av en annan religion? Hmm, nej
Vad har du för väder? VET INTE, vägrar titta ut
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild kanske råå
Gillar du att flyga? Funkar
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? Bra fråga
Vilken är din favoritdrink? Banshee eller Caipirinha
Gillar du din boende-situation? Jag vill bo nånstans som är mitt eget
Vilken är din mammas hemstad? PilgrimSTAD
Din pappas hemstad? eeeh, Piteå?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 12 ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
Vilken är din favoritfrukt? Hmmm banan?
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä, jag är fet i själen
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? stavning ibland, grammatik suger jag på
Tror du på liv på andra planeter? Lite
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hans
Tror du att Gud är man eller kvinna? En man
Vad var det senaste du åt? Gröt
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Hm både och!
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag skulle hetat Kristoffer.. Karolina kom fram efter ett bra tag tror jag? har för mig att någon sagt att jag kallades lillan innan dom fann mitt namn
Gillar du senap? Funkar, bäst till korvgryta
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag ska ruttna i helvetet
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Hm..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag ska fundera på saken
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Blir du irriterad då folk inte betalar tillbaka? Jag lånar väldigt ogärna ut pengar
Tycker du om att krama folk? Om det är mina vänner
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det stör mig väldigt mycket!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Kommer inte ihåg
Tycker du att du är attraktiv? Ibland
Vad är du allergisk mot? Elaka, egoistiska människor.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kristoffer
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Den som har lust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0