Det finns en anledning till att jag inte läser tidningen

Hur kan människor vara så onda? Jag förstår verkligen inte. Vad fan har hänt dom som gör så att dom utför så hemska saker? Jag läste aftonbladet medans jag väntade på min kebab och då står det om kattungar som hittats i skogen BEGRAVDA LEVANDE, det var några som skulle plocka svamp som hittade ett huvud som stack upp bakom en stubbe och då dom grävde så hittade dom 3 levande kattungar. Jag tycker sånt är så jävla hemskt och det är därför jag håller mig undan tidningar och dylikt. För jag vill inte veta hur hemsk världen egentligen är. Jag vill bara gråta och ta självmord, för att jag skäms så oerhört mycket att jag är av samma sort som dom som gör såna här saker. Människan borde inte få finnas på jorden, vi uträttar inget gott. I alla fall inte ens hälften utav oss.
Flisan, Moa och Sara heter kattungarna idag och mår bra trots deras hemska händelse, som tur var slutade ju historien gott, men FAN VAD ARG JAG ÄR!!!!

Vem fan kan göra såna här sötingar nåt ont?


Bilden är länkad till källan

Kommentarer
Postat av: Karita

Men aftonbladet är ju den värsta tidningen typ. Den ska man absolut inte sponsra! men jad läser inte heller tidningen och jag klarar mig jue bra =) (nu kommer lina gå och köpa tidningen dagligen för att inte bli som sin storasyster, haha!)

2010-08-30 @ 06:14:38
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0