Kärlek i sju månader ♥

Vad heter ni? Karolina och Joel
Hur träffades ni? Genom min syster och hennes ex
Hur länge har ni varit tillsammans? Sju månader idag :)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ibland :)
Har ni barn? Neeeh
Har båda körkort? Joel har!
Kommer du ihåg er första kyss? Jajamen! Han kollade på teven samtidigt, haha
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag!
Vem är äldst? Joel
Vilka stjärntecken är ni? Kräftan och tvilling
Vem fyller först på året? Joel
Vem är längst? Joel
Vem sjunger bäst? Jag antar ja :P
Håller ni i handen på stan? ibland :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp!
Blev du kär vid första ögonkastet? ne, men sugen ;) haha
Har ni någon speciell låt? Njaee, inte på riktigt.
Har ni stora framtidsplaner? Ett liv ihop ♥
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har då gråtit i hans iaf.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nästa sommar så :)
Vilket är ert bästa minne? varenda sekund
Vem lagar bäst mat? Jag vet inte
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Yes
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Pilgrimstad - Östersund
Blir du lätt svartsjuk? Njeee
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms
Brukar nån av er prata i sömnen? Tror att det hänt att jag gjort det faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0