Haha jag hatar mig själv ibland

Nu har jag redan ångest för att jag klagat på folk som klagat! Och så tycker jag synd om dom ändå! Det är som om att alla som jag syftade inlägget till har fått mig att få dåligt samvete utan att ens säga något! Jag menar, det är klart man får klaga. Men jag tycker ni överdriver så jävla mycket och det blir ju inte bättre av det. Det jag menade var att jag tycker ni ska vara tacksamma, för det är inte alla som är det!

Så skriv en tacksamhetslista vettja! GÖR DEN SKITLÅNG! För jag antar att ni inte övat på det på länge. Skriv ner allt som gör att ni får en lycklighetskänsla i magen. SÅ kanske ni kan vara glad åt nåt.


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

sötnöt :P

2010-12-03 @ 16:27:42
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0