Jag måste ha varit snäll i år

Jag måste ha varit otroligt snäll i år så många julklappar som jag fått redan! Har fått en miljard av joel känns det som och av Desirée och Svärmor! Joel kom med Desirée och Tomas paket idag och hon hade sagt att man fick öppna det nu! Alldeles för snabb var jag och hur fina presenter som helst låg i paketet! Känner mig så sjukt bortskämd och tacksam! Känner mig också dum för att jag inte kan ge något tillbaka! Men jag är iaf jätte tacksam över att ni tänker på mig ♥ Svärmors paket ska jag försöka hålla mig till julafton till att öppna iaf! (Anledningen till att jag får paketen nu är ju att dom far till Thailand över jul)

Nedanför ligger jag och chillar i mina nya duntofflor! Var faktiskt välbehövligt få jag alltid fryser om fötterna här! Och boken som jag så länge önskat! Tack!


Kommentarer
Postat av: anna

Vad go du är ♥ tack snälla!

2010-12-05 @ 18:23:32
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Sara Jonsson-Eriksson

Ja det är ju hur fint som helst! Och att ta gammalt beigt paketsnöre.:)

2010-12-05 @ 21:13:24
Postat av: josefine

mysiga tofflor :)

2010-12-05 @ 21:45:58
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0