All these things that I've done

Igår firade vi Marit (min kusin) som fyllde femtio! Var sjukt roligt då sist jag träffade kusinerna där var väl för 10 år sen på 40 års kalaset :P Var väldigt roligt att få träffa dom och bekanta sig lite! Sjukt god mat var det kan jag säga! och efter förätt, huvudrätt och 3 efterrätter så var jag sjukt sjukt nöjd!
Idag har jag myst och badat lite med min favorit tills vi for till Mor min för att fira henne som fyller år imorgon! Där fick vi också mycket fin middag och sjukt god tårta :) Tror hon blev nöjd över presenterna också! hoppas jag. Hon fick jättefina tallrikar av Kent och Karina, blev lite avis faktiskt! Såna vill jag ha då jag blir stor! haha.

Min fina fina mamma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0