Därför så längtar jag till sommaren

  • För jag vill känna doften av nyklippt gräs ♥
  • För jag vill ha vattenkrig med familjen ♥
  • För jag vill grilla och ha underbara kvällar med dom jag tycker om ♥
  • För jag vill bada naken i sjön ♥
  • För jag vill leka med Moa i solskenet ♥
  • För jag vill äta jordgubbar och sola ♥
  • För jag vill kunna gå ut halvnäck och inte behöva frysa ♥
  • För jag vill ha asfalt  eller gräs under mina små fossingar ♥
  • För jag vill åka båt med Katrine och Erik ♥
  • För jag vill leka femkamp och skratta ♥
  • För jag vill cykla på min DBS, världens vackraste cykel


Kommentarer
Postat av: Maja

ååh, en DBS, den beste syklen! Jag hade en sån men sen glömde jag låsa den så blev den snodd.. :(

2010-02-10 @ 20:01:54
URL: http://nyvaken.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej!
Jättefin cykel du har. Jag har hittat en liknande fast grön. Tyvärr är den rostig så texten på ramen syns inte. Det står DBS men något mer bredvid. Vad står det mer på din då jag tror att de är av samma modell? Har undersökt navet och kommit fram till att den är från 1968. Kan vara kul för dig att veta.....

/Kattis!

2013-05-01 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0