Jag känner att en dålig vind är påväg

En vind av dålig självkänsla är på g, och jag är inte riktigt säker på hur jag ska tackla den. Känner mig dålig och det är det värsta jag vet, att JAG tänker att jag inte duger som jag är, gör eller vad jag kan. Det helt enkelt duger inte. Jag inbillar mig att alla andra tänker på mig som jag gör och då blir det bara en massa dravvel i hjärnan. Men oftast så är det ju så att andra inte ens har tänkt tanken att ens tänka lite på så illa som man tänker på sig själv! Haha, lät det där ens förståerligt? Skitsamma man kan inte vara bäst på allt och så är det, men jag tvivlar på om jag ens är bra på nåt? Jag kan väl i alla fall få vara grym på en endaste sak? Aja, jag ska skaka av mig den känslan och kolla på SATC the movie och äta sushi till kvällsfika :) Tycker jag låter fint.



Kommentarer
Postat av: Karita

Mä! vart fick du sushi ifrån då?????

2010-02-05 @ 07:54:54
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Självklart är du bra på något, jag är helt övertygad om att du är bra på en massa!



Men som du säger kan man inte vara bäst på allt, man kan inte heller alltid vara topp. Så att man känner sig lite nere och kass ibland, det är nog ganska naturligt, även om det såklart är en jobbig känsla.



Om du får känslan ofta är jag dock säker på att du kan jobba med att få den mer sällan! Men du verkar ha en ganska stor insikt i att det nog bara är en känsla DU har, o det tror jag är en bra början.



Jag skickar en liten "du-är-bra-spark-i-rumpan" och hoppas du har en bättre feeling snart!

2010-02-05 @ 07:57:17
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0