Det är ett leka med eld när du drar upp det här igen

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Fat
Kläder just nu? Svarta jeans, glitter t-shirt och sjal!
Musik just nu? Melissa Horn -  Hanna
Sommarplaner? Att göra den till den bästa någonsin
Hur många kuddar sover du med? Sover på en men har 4 i sängen
Spelar du nåt instrument? Noo buhu
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart!
Vem är viktigast för dig? Min familj såklart
Bio eller promenad? Först bio sen promenad? :)
Är du kittlig? Oftast inte
Snarkar du? När jag är sjuker typ
Stjärntecken? Kräftan
Äckligaste insekten/djuret? Äh. Tycker inte dom är äcklig, mer läskig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga eller att vara osynlig ;) höhö
Vad vill du jobba som? Bra fråga, i butik, designer, inredningsarkitekt, makeup artist, osv osv osv
Stökigt eller välstädat? Helt klart välstädat!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tror inte det
Gillar du att sjunga? Japp, men det betyder absolut inte att det är vackert :)
Anser du att du är stark? Svagare än en myra
Vad gör du om du får hicka? Blir skitarg, haha. Retas inte med mig då
Vad längtar du mest efter just nu? Kärlek

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om jag hade haft en superkraft skulle de varit tankeläsning (då jag själv önskade) eller teleportering! Då skulle jag teleportera mig till dig på en gång!

2010-01-13 @ 18:30:34
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0