Lying close to you feeling your heart beating ♥

Nu har jag och Madde varit på info grejen om matlagning/servering/bar kursen, vi anmälde oss intresserade så nu får vi väl se om vi får gå! Skulle vara kul att göra nånting igen. Dock börjar kursen på mammas födelsedag, hehe.
Nu funderar jag på att ta sig lite ork och städa, dammtorka och skit, behövs läggas ut nya dukar också, ser så tomt ut utan julen här! ska se om vi kan få någon ordning på det. Kanske ska ta ett ryck och laga lite byxor åt alla som har fått för sig att jag kan det. Dom får helt enkelt skylla sig själva :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

...den sista menar du???



nädå ;) Men tror du jag skulle passa i den då? jag är samtidigt väldigt sugen på page... men ag vet inte. :p Vill ju gärna ha som en förändring

2010-01-17 @ 15:50:45
URL: http://satsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0