Ska det vara så?

haha jag tror tamejtusan jag är störd, för saker som jag tycker är för fina använder jag inte. Det gäller alltså kläder, sängkläder, gardiner, smycken, muggar, parfym osv osv. Det är helt enkelt för fint att använda så jag är så rädd för att förstöra, slita ut eller använda på fel tillfälle så det är skitigt då det rätta tillfället kommer. Det betyder alltså att jag sänker kvaliten på mitt liv i princip bara för att jag vill spara det tills det verkligen är rätt tillfälle och då blir just det lilla tillfället perfekt. Helt galet anser jag, men ändå så kan jag inte låta bli. Kolla bara på mina sängkläder som jag fick i julklapp, nu vill jag ju spara dom tills jag har en man, ett hus och en dubbelsäng. Så jävla fina!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha du får ta å skaffa dig en karl bara för att få använda dom fina sängkläderna ;D

2010-01-06 @ 03:35:15
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0