Nu får alla hålla tummarna för mig

Det gick bra på intervjun, kände mig stolt då jag gick ut därifrån så även om jag inte får jobbet så är jag nöjd över hur jag skötte mig! Jag var inte för feg, och jag fick med mycket av det jag ville säga. Dock så glömmer man ju alltid någonting men så är det ju. Man är alltid efterklok! Men nu får alla hålla tummarna för att jag ska bli en grym säljare :) Tror faktiskt att med lite övning så kan jag bli riktigt bra!

Inatt ska jag sniffa på täcket hemma hos älskling och sakna honom ännu mera då jag känner hans doft! huffa, det är ju nästan att plåga sig själv att göra så! Han är alldeles för långt borta! MEN NU är det inte allt för länge kvar tills han kommer hem, typ en vecka och nån dag. Det är så störigt att jag inte vet precis när..

Aja, SOM SAGT, håll tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

va stolt jag blir över dig vännen!! :D Varje utmaning gör oss starkare! PUSS!!!

2010-06-22 @ 01:13:46
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0