50 things about me

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du:
Bruuuuna
2. hur lång är du: 160 säger vi
3. vilken hårfärg har du: Brunt
4. långt eller kort hår: Långt
5. piercingar i ansiktet: Nixpix
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Jag är nöjd, älskar bruna ögon
7. hur lång skulle du vilja vara: Skulle inte skada med 10 cm till
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Den är fin som den är
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt! Men kort ibland?
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Jag vill fan ha i mittensnoken! Som en tjur!


Senaste du
11. åt:
Godis
12. drack: Mjölk!
13. du fick sms av och vad de stod: Ok från mamma :P
15. sa: Ha ett bra liv
16. kramade: Joel ♥
17. kysste: Joel ♥
19. du spydde: Hmmmm minns inte, kanske då jag fick äckelmedicinen som jag spydde som en idiot av?
20. du skrattade: Idag, åt sötprinsen min :)


kärlek
21. är du singel:
NEJDU ♥
22. när någon säger din första kärlek vad tänker du då: Bobbo I guess
23. gillar du någon just nu ?: Joel ♥
24. är detta ett seriöst förhållande?: Det hoppas jag verkligen
25. vill du vara singel: Nejnejnej
26. vill du gifta dig: Jag har inte bestämt mig. Jag vill ha festen, själva löftena är jag inte så sugen på då jag fått för mig att man tar död på skiten då man gifter sig. Men jag vet inte.
27. nuvarande Pojk/Flickvänn: Joel finaste Persson ♥
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: Han får mig att skratta och må så jävla superbra så det är inte klokt!
29. vill du ha barn med honom/henne?: Har inte planerat så långt ja!
30. hur länge har ni varit tillsammans?: avrundat 2 månader enligt mig :)
31. någon du tycker är snygg?: Men dah! JOEL


vänskap
32. dom som vet mest om dig:
Bra fråga, Jennie?
33. den vän som du har känt längst: Vet inte
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: En allra bästa.
35. någon du saknar att umgås med: Många fina!
36. en av dina bästa killkompisar: Hmm är väl Olle nu då?
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Jennie ♥
38. den du har mest minnen med: Många
39. bra vänner du inte träffar ofta: Träffar ingen ofta :(
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Tror jag inte, jag märker direkt om det är nåt lurt på en person.


övrigt
41. musik: Allt
42. sport: Lalalala
43. galen eller lugn: They call me crazy
44. har du någon gång hört att du sjunger bra?: Joel tycker jag sjunger skitfint ;)
45. dricker du alkohol: Det är inte ofta.
46. har du hört att du borde bli modell: Näe och tur är väl det att jag har mer än skinn på kroppen!
50. vad tänker du på just nu: Att jag behöver köpa träningsskor


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

<3<3<3<3<3 jag saknar dig jag!

2010-03-15 @ 18:46:12
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0