Celebrate the summer

Längtar som stryk efter sommaren nu! Jag var så jävla glad idag då jag fick skutta omkring på lite asfalt! Saknar frugan gör jag också! Tyckte det var lite roligt att det var en tjej som frågade om jag var från ström idag, men icke var det jag. Troligtvis var det frugis hon menade eftersom att alla säger att vi är så lika :)

Känner att jag bara saknar och längtar en massa nu! Framförallt efter ett eget liv, för en gångs skull i min livstid så vill jag faktiskt bli stor nu! Jag vill bo i mitt eget hem, tjäna mina egna pengar och pussa på min Joel varje dag! det är allt jag begär :) ♥ Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

naaaw saknar dig med! <3

2010-03-16 @ 18:11:33
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0