Livrädd liten tjej

Sitter här och väntar och väntar på att klockan ska bli 8. Måste ringa en läkare, ska prova Landsom först och hoppas jag får komma dit så blir det inte så tjorvigt att åka. Problemet mitt är ju såklart en halsmandel, men det är inte samma problem som det brukar vara för det brukar bara vara stor och vitfläckig, nu är den näst intill svart och det skrämmer mig som fan. Vaknade av skitont i halsen, tänkte att jag inte skulle kolla på den för jag brukar bli så jävla rädd men så tänkte jag att det aldrig brukar vara så farligt som det känns och så är den SVART??

Varför kan jag inte bara få vara frisk ett tag?

Ungefär den här färgen är halsmandeln min, MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0