Sol, skinnjacka och piggelin

En underbar dag! Vaknade bredvid finaste finaste Joel, gick till skolan i solen och invigde nya skinnjackan, slapp och skön skoldag, slutade tidigt, köpte nytt lypsyl och ansiktskräm och ansiktstvätt, gick hem, drog med syrran på Willys och pantade burkar och köpte en piggelin och gick sen hem igen :) Underbart!

Efter jag gått igenom alla bloggar jag följer (som börjar bli alldeles på tok för många nu) så ska jag göra köttfärssås till mig och syster och sen blir det att slappa i soffan efter en skön dag :) Imorgon blir det sovmorgon, Body Balance och hamburgare! Så det blir troligtvis en lika bra dag :) ♥ Puss





Kommentarer
Postat av: Sandra

ser härligt ut!

2010-03-17 @ 16:56:49
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/
Postat av: Sara Jonsson

inte för många så att du missar min! Jag har ju massa tråkiga och menlösa saker att säga ju:)

pöss

2010-03-18 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0