Ibland är man allt bra dum

Tänkte sätta mig och designa om min blogg lite medans Joel kollar på fotboll, men efter jag börjat slog det mig att jag har ju tametusan inga bilder att leka med här i stan! Så inget mer blev det med det. Men då jag redan hade börjat förstöra designen som jag hade så fick jag pilla ihop en gammal lite. Så den här får ni gilla tills jag kan göra nytt! Jag älskar ju att sitta och pilla men det blir ju så tråkigt med en design utan personliga bilder så :) Kan ju inte ta några nya heller då jag tappat mitt fotogeniska ansikte någonstans på vägen! Får inte till det längre helt enkelt. Jag tror det satt i håret, för sedan håret försvann så har det inte blivit några bra bilder. Men det växer som ogräs mitt älskade hår! Det är de som är så jävla bra :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men Karolina, vad var det för fel på den du hade? <3

2010-10-22 @ 10:48:28
URL: http://bodyaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0