Three little birds

Har suttit och gjort om bloggen och nu äntligen så ser den bra ut! Så nu är jag nog nöjd en kvart eller två :) Har kommit fram till att jag ska sluta vara snäll och göra design till alla utan att ta betalt! En riktigt fin design tar flera timmar och då är det inte värt att göra det till människor som bara pratar med en då dom vill ha en design. Så då vet ni.

Min plan som jag hade gick i kras i alla fall. Där jag hade planerat att praktisera tog inte emot. Så nu måste jag luska ut en ny plan. Jag vill ju lyckas komma ut och få jobba i butik och på nåt sätt måste det ju gå (även fast min handledare säger att jag inte har en chans, SÅÅÅ peppande han är)

Aja Joel är på jobbet och jobbar väl till klockan 2 ungefär, så jag ska ha fredagsmys alldeles för mig själv! Det blir vänner (serien) , popcorn och coca cola! (självklart skakad coca cola och popcorn med aromat på, annars går det ju inte)

(Tydligen så älskar jag paranteser och vet inte riktigt när man ska använda dom men vem bryr sig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0